Ο Γιάννης Δοξαράς, CEO και ιδρυτής της Warply, μυεί τους σπουδαστές του ΑΝΤ1 MediaLab στον κόσμο του Mobile Marketing

Σε μια εποχή που το κινητό έχει γίνει το βασικό μέσο για επικοινωνία, ενημέρωση, ψυχαγωγία και συναλλαγές, ο κόσμος του Mobile Marketing φαντάζει τουλάχιστον… συναρπαστικός! Όταν, μάλιστα, έχεις την ευκαιρία να μυηθείς σε αυτόν από τους πλέον ειδικούς, τότε είσαι σίγουρα στον σωστό δρόμο για να τον κατακτήσεις.

Την ευκαιρία αυτή είχαν οι σπουδαστές του προγράμματος “Digital & Social Media” του ANT1 MediaLab, που παρακολούθησαν δύο εξαιρετικά ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά sessions πάνω στο Mobile Marketing, με εισηγητή τον Γιάννη Δοξαρά, CEO και ιδρυτή της Warply, κορυφαίας ελληνικής εταιρείας Mobile Marketing και CRM.

Οι σπουδαστές της Σχολής του ΑΝΤΕΝΝΑ ενημερώθηκαν για όλα τα τελευταία στοιχεία σχετικά με τη διείσδυση των mobile devices στην καθημερινότητα και τις συνήθειες των καταναλωτών, με αιχμή τις αλλαγές που συντελούνται στον τρόπο που οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brands.

Παράλληλα, οι σπουδαστές εξοικειώθηκαν με τις πιο σημαντικές έννοιες γύρω από το Mobile Marketing και γνώρισαν τις πλέον σύγχρονες τάσεις και τα εργαλεία αξιοποίησης του δυναμικού αυτού καναλιού στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής marketing.

Όπως επισήμανε ο κ. Δοξαράς, το Mobile Marketing αποτελεί τον βασικό πυλώνα μιας συνολικής digital στρατηγικής, αφού ουσιαστικά συνιστά τον συνδετικό κρίκο μεταξύ του digital κόσμου και του φυσικού καταστήματος.

O CEO της Warply «φώτισε» τα βασικά στοιχεία της ψυχολογίας και της συμπεριφοράς του μέσου mobile χρήστη, τονίζοντας ότι ο χρόνος που μπορεί να κάνει focus είναι πολύ πεπερασμένος, σε συνάρτηση και με την αυξημένη πληροφορία που λαμβάνει. Υπό το πρίσμα αυτό, υπογράμμισε την αξία των διαφημιστικών μηνυμάτων που καταφέρνουν να περνούν πολύ γρήγορα και ταυτόχρονα να ξεχωρίζουν.

Τα εκπαιδευτικά sessions περιελάμβαναν και μια project based προσέγγιση, καθώς οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες και δούλεψαν πάνω σε τρία briefs από διαφορετικά industries (Travel, Luxury, Food & Beverage). Έχοντας στη διάθεσή τους τα briefs και ένα προβλεπόμενο budget, κλήθηκαν να επενδύσουν στο mobile κανάλι, χτίζοντας από το μηδέν μια mobile marketing στρατηγική.

Ήταν η καλύτερη δυνατή εισαγωγή των σπουδαστών του προγράμματος “Digital & Social Media” του ANT1 MediaLab σ’ έναν mobile-first κόσμο, γεμάτο προκλήσεις!
 

Σχόλια (0)