Εικόνα του "Πιτσιλαδής Νίκος"

Ο Νίκος Πιτσιλαδής εργάζεται στον χώρο των media από το 2004.

Ολοκληρώνοντας τις μεταπτυχιακές του σπουδές πάνω στα νέα Μέσα και τη δημοσιογραφία στο Πανεπιστήμιο του Newcastle, συνεργάστηκε με σημαντικούς εκδοτικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και στη Μεγάλη Βρετανία (Δ.Ο.Λ., Η Καθημερινή -The Economist, Time Out Group), καθώς και με εταιρείες mobile marketing.

Το 2012 ανέλαβε τη στρατηγική διαχείριση των ψηφιακών Μέσων του τηλεοπτικού σταθμού Alpha, ενώ παράλληλα συνεργάστηκε με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, πάνω στο ίδιο αντικείμενο. Στη συνέχεια, εργάστηκε ως Head of Digital Content and Marketing στον ANT1, όντας υπεύθυνος για ένα ευρύ portfolio digital assets, ενώ από τον Νοέμβριο του 2018 είναι Head of Digital Μedia στον Alpha. 

To καλοκαίρι του 2018 παρακολούθησε και αποφοίτησε από το εντατικό πρόγραμμα πιστοποίησης μεταπτυχιακού επιπέδου Lede του Columbia University στη Νέα Υόρκη, με υποτροφία από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.  

Κατά καιρούς έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε συνέδρια και σεμινάρια επαγγελματικής επιμόρφωσης στελεχών.